sobota, 13 sierpnia 2011

12 Kasia Tusk


Już od jakiegoś czasu śledzę bloga Kasi Tusk. Jeśli chodzi o stylizacje, to nie są one jakoś szczególnie oryginalne. Styl Kasi osobiście mogłabym określić jako prosto-schludno-sieciówkowy, z miłymi niespodziankami i akcencikami. A z taką figurą na prawdę można działaś wiele jeśli chodzi o stylizacje!
Ten set jednak bardzo mi się podoba. Pudrowe, pastelowe kolory są kobiecie i ładnie wyglądają. Szczególnie podoba mi się ciekawy, nietuzinkowy żakiet, pasek o nieco mocniejszym kolorze i proste, seksowne buty. No i ładny turkusowy lakier do paznokci. Są to niuanse, jednak zauważalne. Jest kobieco, letnio i pogodnie. Lubię to!

8/10

3 komentarze:

  1. Fajny blog :)
    Lubie różowy ale ta stylizacja mi się nie podoba zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za Kasią Tusk ale odoba mi się ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń