niedziela, 14 sierpnia 2011

20 Blake Lively


Natomiast przy okazji tej pani, mogę powiedzieć, że zazwyczaj jej kreacje bardzo mi się podobają. Co mogę powiedzieć w tym wypadku? Również. Sukienka ma ładny kolor, wyrazisty, letni i wesoły. Jest ona dopasowana, więc bardzo ładnie podkreśla kształty Blake. Również materiał jest bardzo fajny i widać, że dobrej jakości. Nie jestem fanką butów z takim czubkiem, ale akurat te są ok. Nie powalają, ale są do przeżycia. Co do biżuterii, to kolczyki ładne, ale bransoletki na ręku już nie za bardzo mi się podobają. Całość jest w wesołym kolorze, kobieca i ciekawa.

7,5/10

3 komentarze:

  1. ja nawet nie zwróciłam uwagi na buty,ale też nie trawie czubków. wrr

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgodziłabym się z Tobą całkowicie, sukienka boska, pięknie podkreśla jej figurę, jednakże szpilki... (czubek + panterka? yyy) do wyrzutu :P
    Oj chciałoby się mieć jej nogi!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękną ma sukienke :)

    zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń