poniedziałek, 15 sierpnia 2011

27 Ashley Greene


Młoda i piękna aktorka. Bez wątpienia. Kreacja, pomimo że bardzo prosta, to oryginalna. Elegancka. Biel z czernią. Do tego subtelny pasek w talii. Podoba mi się. Buty ładne, choć uważam że skróciły jej nogi. Zdecydowanie lepiej wyglądałyby prostsze, odsłaniające stopy. Bransoletka nie do końca mi się podoba, ale jest zachowawcza i pasuje do zestawu. Piękne, gładko uczesane włosy. To mi się podoba. Podsumowując: ładnemu we wszystkim ładnie. Ale buty bym zmieniła.


7/10


2 komentarze:

  1. Wygląda elegancko i ładnie ale tak patrze na to zdjęcie i coś mi nie pasuje, sama nie wiem co ale coś jest nie tak w tej stylizacji jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest ładna, stylizacja prosta, ale przyciągająca, ale mi coś w niej nie gra. Nie wiem czy to ten pasek czy brakuje mi jakiegoś wisiorka długiego, ale czuję niedosyt :)

    OdpowiedzUsuń