poniedziałek, 15 sierpnia 2011

32 Kim Kardashian



O mamo. Co za kształty! I to jest prawdziwa kobieta, moi drodzy! Suknia może sama w sobie nie jest porywająca, ale ma ciekawy kształt, który fantastycznie układa się na figurze Kim. Zaznaczone biodra i biust, czyli zdecydowanie jej atuty. Pasek jest widoczny i trochę inny, więc fajnie się wyróżnia. Zwykła torebeczka w kolorze sukni również ładnie się komponuje. W sumie dobrze, że nie ma innych rzucających się w oczy elementów. Właściwie tylko ten pasek jest mocniejszym akcentem. A więc widzimy ciągotki na biel wśród celebrytów! Dodatkowo ładne kolczyki i gładkie uczesanie tworzą fajną kompozycję. Podoba mi się!

8/10

10 komentarzy:

  1. Ona jest bardzo ładna . !

    marysia-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za nią, ale ma ładne ciało to trzeba przyznać. I dobrze prezentuje się w tej sukience chociaż trochę nie podoba mi się góra :]
    Może warto przeczytać coś ciekawego? ;>>

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tak samo :-0

    marysia-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam jej kształty! i masz rację, to jest prawdziwa kobieta, choć czy tak czy tak, trochę przeraża mnie jej pupa :D a ta stylizacja od razu spodobała mi się, gdy zobaczyłam ją na portalach plotkarskich :)
    ogólnie rzecz biorąc nie kibicuję ani Realowi, ani Barcelonie ale w meczach przeciwko sobie zdecydowanie jestem za Barcą! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham modę i też lubię oceniać stroje gwiazd. :)świetny blog +obserwuję :D I dzięki za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ma świetny styl, chciałabym mieć taką figurę, inne kobiety powinny brać z niej przykład :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie lubię takich 'ulizanych' fryzur, al kreacja bardzo ładna ;)
    Zapraszam do mnie na rozdanie.
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  8. ma genialnę figurę !
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie się prezentuje w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kim jest na prawdę śliczną kobietą :)
    A ta sukienka wspaniale podkreśla jej zalety ;)
    Zgadzam się z twoją oceną.
    Obserwuję
    Zapraszam do mnie na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń