piątek, 26 sierpnia 2011

50 Zoe Saldana


Mamy tutaj świetny komplet, szorty i sweterek(?). Fajny, oryginalny wzór, który zwraca uwagę. Bardzo fajnie, że Zoe włożyła biały t-shirt, który już jest tylko dopełnieniem tego zestawu. Kolejny element kolorystyczny, bądź nie daj Boże jakiś wzór, byłby przesadą. Torebki nie widać dokładnie, ale na tyle na ile mogę ją dostrzec, podoba mi się. Buty są wysokie, seksowne i utrzymane w tonacji reszty zestawu. Ciekawe upięcie włosów, ale równie dobrze wyglądałaby tutaj gładka fryzura. Wszystko wygląda ciekawie, oryginalnie i seksownie. Uwydatnione są atuty Zoe, czyli zgrabne, długie nogi. Mnie się podoba. 

8/10

12 komentarzy:

  1. jestem zachwycona tym zestawem!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw :):)


    Hej, zostałaś przez nas oTAGowana:
    http://ciuszkifajnejdziewuszki.blogspot.com/2011/08/tag-10-pytan-kosmetycznych.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mi się podoba, ale jeszcze o niej nie słyszałem...

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz czytam to nazwisko, skąd mogłabym ją znać? Pewnie grała w czymś czego nie oglądałam :))
    Ślicznie, naprawdę, wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem na nie ;d tylko buty i nogi mi sie podobaja ; ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie ubrana dziołcha, tylko nie mam pojęcia kim ona jest :)

    OdpowiedzUsuń