niedziela, 28 sierpnia 2011

52 Anne Hathaway


Jak wspomniałam przy okazji poprzedniej oceny stylizacji Anne, ma ona swój własny styl, którego może nie jestem największą fanką, ale trzyma się go i to jest ważne. 
Sukienka ma bardzo oryginalny i świetny wzór, ale też trochę nietypową długość. Dodaje ona kreacji mniej "napiętego" wyrazu. Suknia równie dobrze wyglądałaby w tradycyjnej długości, ze względu na swój fajny, rozszerzający się dół. Buty. Anne mogła wybrać zwyczajne nude, bądź inny delikatny kolor, ale dodała trochę smaczku. Są one w zdecydowanym kolorze i wyróżniają się na tle sukni. Widać też, że także w ich przypadku styl jest nieco mniej formalny (odkryte noski). Ponadto ładna torebeczka i delikatna biżuteria. Ciekawe ułożenie włosów. Mnie się podoba, ponieważ suknia nie jest typowa, buty są dobrane "inaczej", a Anne jak zawsze wygląda zniewalająco.

7/10

18 komentarzy:

  1. kojarzy mi się z latami trzydziestymi.. wszystko jest raczej zakryte ale dodaje jej to tajemniczości :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny fason sukienki
    Zostałaś przeze mnie oTAGowana w zabawie 10 pytań kosmetycznych od Majorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda świetnie;)


    Zapraszam na naszego bloga ->
    http://ciuszkifajnejdziewuszki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie ta aktorke, jest ładna, skromna, nie wywołuje skandali, ale jakoś nie spodobała mi sie ta sukienka, nie mój styl, moze dlatego

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie pasują mi tu buty, ale reszta może być - ważne, że jej pasuje. : )

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny blog:)
    zapraszam do siebie www.koloorowoo.blogspot.com jeśli ci się spodoba to obserwuj na pewno się zrewanżuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też ją uwielbiam, a sukienkę włożyła cudowną :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawę masz bardzo fajny blog!
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. hej fajny i ciekawy blog powinnaś mieć jakąś rubrykę w gazecie o gwiazdach ;) zapraszam cię do mnie http://juliax96-make-upandfashion.blogspot.com/ pozdrawiam juliax96 ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię Anne :) sukienka bardzo ładna( bez tej falbanki byłoby lepiej) tylko buty mi się nie podobają.
    Zgadzam się z Twoja skala 7/10 :)
    pozdrawiam i doaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  11. sukienka fajna!

    Obserwuje,komętuje może rewanżyk?

    Uroda-moda-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ona ma śliczną sukienkę , ogólnie pierwszy raz widzę taki blog, dośc nie typowy

    +zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie tutaj :) Gdzie jedziesz na ferie ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wygląda <3
    zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny pomysł na bloga :)

    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń