sobota, 13 sierpnia 2011

3 Rebecca Black


Nie mam zamiaru wypowiadać się na temat muzyki Rebeccy ani jej śpiewu bo na tym się kompletnie nie znam. Rebecca to ładna dziewczyna, która włożyła dziewczęcą sukienkę w kolorze, który zdecydowanie mi się nie podoba. Fanką różu nie jestem, a już na pewno nie w takim odcieniu. Do tego jakaś warstwa czarnego materiału i mamy coś co mi się bardzo nie podoba. Co jednak na plus? Ładne buty z ćwiekami, o ile dobrze widzę i prosta fryzura. Choć sukienka kompletnie mi się nie podoba, to doceniam, że Rebecca wygląda dziewczęco i wesoło.

4/10

3 komentarze:

  1. dzieki:) zapraszam do obserwowania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog i zapraszam do siebie
    http://agata-modamuzyka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna jest, tak uważam :D ale nie mam pojęcia kto to :D

    OdpowiedzUsuń