wtorek, 16 sierpnia 2011

36 Justin Bieber



Dla wielu obiekt nienawiści, dla jeszcze większej grupy, chodzący ideał. Ja nie słucham ani jego muzyki, ale nie podnieca mnie jako chłopak. Szczerze, to mój żółw byłby bardziej męski od niego. Jednak nie mogę powiedzieć, że go nienawidzę. Za co? Nie lubię mówić, że kogoś nienawidzę... Jesteśmy ludźmi. Jeśli dodać dłuższe włosy, usunąć ten rozkrok, to powiedziałabym, że jest to całkiem urocza dziewczynka. Podkreślone brwi, jakieś kolczyki... Co to ma być? Jak wspomniałam przy okazji wcześniejszej oceny pewnego pana, nie jestem fanką kamizelek u mężczyzn. Sama koszula byłaby do zniesienia. Niechlujnie założona kokardka to oryginalny element. Podoba mi się zegarek i bransoletka na ręku. Nie lubię też spodni z niskim krokiem. Buty sportowe, młodzieżowe, mogą być. Jak dla mnie, najbardziej męski jest mężczyzna w jeansach i t-shircie bądź koszuli. Takie przesadzenie, zbytnie zadbanie i za dużo wystylizowania, to nie dla mnie. Może innym nastolatkom się to podoba. Ale nie mi... Plus za to że wygląda młodo, a nie robi z siebie staruszka.

4,5/10

1 komentarz: