wtorek, 16 sierpnia 2011

37 Kerry Washington


Na bodajże Zeberce, kreacja ta zebrała same pozytywne opinie. U mnie będzie inaczej. Uważam, że za dużo jest wszystkiego, ale zacznijmy od początku. Sukienka. Asymetryczna góra i za to plus. A więc mamy jakiś kwiatowy element, na to czarny materiał i kokarda. Dół to również jakiś dziwny, całkiem odbiegający od tematu góry materiał, który wygląda tanio. Sama kolorystyka bardzo mi się nie podoba. Sukienka jak z kolekcji z roku 2005 lub jeszcze wcześniej. Dodatkowo wymyślne buty, które również mi się nie podobają. Zdecydowanie lepiej wyglądałyby na wyższej platformie. Przynajmniej tak sądzę. Torebka czarna, czyli pozornie dobrze, ale znów inny materiał, który wnosi dodatkowy element do tej przesadzonej już stylizacji. Ale ładna. Fryzura to w ogóle jakieś nieporozumienie, a kolczyki prosto z lat 90. Kerry ma świetną karnację, powinna eksperymentować z czerwieniami, nasyconymi kolorami, a nie ubierać się w takie karykatury ubrań. Praktycznie oprócz torebki nie podoba mi się zupełnie nic. Wszystkiego pełno i nic ciekawego. Jarmark. 

2/10

18 komentarzy:

  1. Przygotowuję wieczorem odmierzone składniki i rano tylko mieszam, podczas gdy gofrownica się nagrzewa. A samo pieczenie to koło 7 minut, ale ja mam gofrownicę o słabej mocy (750 V). Na 1000 V byłoby koło 4-5 minut.

    Generalnie razem z ogarnięciem kuchni - koło 10 minut. Trzeba tylko pamiętać, żeby sobie te składniki wieczorem przygotować, bo troszkę to jednak zawsze zajmuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie można być na diecie ;) jedzienie to życie, radość i eksperymenty - prawie jak w modzie. a tu trailer z filmu o tym jak jedzenie jest brane serio (może aż nazbyt), ale ma wiele wspólnego z fashion światem: http://www.youtube.com/watch?v=SHy-hNklpAk tort chałwowy dobry na początek (myślę, że modelki wiele traca nie jedząc takich pyszności) ;) pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  3. tez uważam, że trochę przesadziła z tym strojem. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka może sama w sobie nie jest zła, ale dodając do tego buty, torebkę, pierścionki jest już gorzej, za dużo wszystkiego.
    a Real też lubię, ale jednak w rywalizacjach Barca - Real nie ma opcji, Barca górą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, też uważam, że nasycone kolory lepiej by tu zagrały ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty same w sobie są super. Sukienka nieładna. Za dużo odcieni, za dużo tkanin na jednej osobie. To, że góra jest asymetryczna, to dla mnie żaden plus w tym wypadku - sukienek na jedno ramię widziałam miliard. Cieszę się, że Tobie również ta kreacja nie przypadła do gustu.

    Pozdrawiam, dziękuję za miłą wizytę na moim blogu :)
    sancewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się wydaje, że trochę zbyt krytycznie ją oceniłaś. Buty są ładne, ale nie do tej sukienki. Ta natomiast całkiem ładnie wygląda na tej dziewczynie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja raczej bym się tak nie ubrała. heh.

    nutelleve.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi się podoba :D
    http://kosmetolook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie podoba mi się za bardzo ta kiecka
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się krój tej sukienki i pomysł, ale nie wybrałabym jej w sklepie ze względu na ten dziwny materiał w górnej części... Pzdr! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kiecka fajna ale jakoś za dużo tego wszystkoego. Świecąca spódnica,panterkowa góra i to marszczenie. do tego okropne buty

    OdpowiedzUsuń
  13. chyba żartujesz, one się tylko tak wydają, że są duże, ale w rzeczywistości jest odwrotnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nawet, nawet wygląda, ale zgadam się z Tobą, ponieważ ma ona ładną karnacje na dodatek ciemną powinna wejść w jakiś czerwień:)

    Mam pytanko dodasz coś o Selenie G ? . Chcę zobaczyć jak ją ocenisz i jaki jest strój wybierzesz :D.
    PS: blog super, jak się da do dodaje do obserwatorów . :)

    Zapraszam na naszego bloga - > http://ciuszkifajnejdziewuszki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Suknia sama w sobie nie jest zla, jednak zmieniłabym dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mi się sukieneczka bardzo podoba<3 :) jeśli lubisz przeglądać modowe blogi zapraszam do mnie;) zachęcam do obserwacji;*

    OdpowiedzUsuń