środa, 17 sierpnia 2011

41 Selena Gomez


Selena to śliczna młoda dziewczyna, która prowadza się z imitacją mężczyzny. Ale cóż. Jej sprawa. Sukienka jest dziewczęca i oryginalna. Uwydatnia i podkreśla zgrabne ciało panny Gomez i to bardzo dobrze. Właśnie ten biały materiał dodaje trochę ekstrawagancji i smaczku, choć na pewno niektórym może się nie podobać. Malutka torebeczka w odcieniu różu i wesołe buty z jakimś kwiatowym elementem to fajne dodatki. Osobiście jestem fanką szerszych pasków w obuwiu, ale te są przyzwoite. Do tego dyskretny makijaż jak przystało na młodą dziewoję, subtelna biżuteria i mamy całkiem ładny strój. Dziewczęcy i nietuzinkowy. Po raz kolejny mnie nie zrzuciło z krzesła, ale jest ok. 

7/10


19 komentarzy:

  1. ok :)Tak sobie się ubrała ... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ta sukienka. Ciekawie wpasowuje się w krój ten biały materiał.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka jest bardzo ładna :)
    kosmetolook.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog<3
    jesli chcesz możemy się poobserwować :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa ta sukienka, bardzo jest jej w niej ładnie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za nią, ale trzeba przyznać, że ciekawie się nosi.
    Tylko akurat przypatrując się tej sukience, najpierw byłam na tak (uwielbiam przeszycia z różnych materiałów, asymetrię, nietuzinkowy krój), ale potem stwierdziłam, że kurcze ta szarfa się prosi o zawiązanie w talii :)
    W środku sukienki mi czegoś brakuje :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka jest fantastyczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piekna z niej kobieta się robi :)

    zapraszam do obvserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie podoba mi sie jakos ta sukienka na niej ..
    jakos tak dziwnie wygląda.
    ale powiem , z ejest ładna i bedzie piekniejsza ;)


    + zapraszam do obserwacji

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda łądnie, ale nie wiem czy cała kreacja jest stylowa. To kosmiczne złoto z romantyczną bielą jeszcze jestem w stanie wybaczyć, ale buty są 'nie na temat'. Nawet nie do końca pasują do kopertówki.

    Ale i tak panna Gomez wybroniła się urodą i naturalnym wyglądem ;) Zastanawiam się tylko, dlaczego nie wybrała dodatków w stylu kolczyków.

    sancewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. super recenzja;)
    moim zdaniem ładnie wygląda a sukienka naprawdę dobrze się na jej prezentuje nie wyobrażam sobie kogoś innego w tej sukience, + Gomez jest chuda\szczupła, więc również nie wyobrażam sobie kogoś grubego w tym stroju:)

    bardzo dziękuje, że dodałaś o Selenie . ;)


    Zapraszam na ankietę,która jest dla nas bardzo ważna: http://ciuszkifajnejdziewuszki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nominowałam Ciebie do "The Make Up Blogger Award". Więcej u mnie na nutelleve.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna! I sukienka i ona:) Pozdrawiam i zapraszam http://mullanstyle.blogspot.com/ !

    OdpowiedzUsuń