piątek, 19 sierpnia 2011

42 Kelly Rowland


Pierwszy raz nie będę winić gwiazdy o tak ciemnej karnacji, że nie ubrała jadącego po oczach koloru:) Czarna, przylegająca do ciała sukienka, ale nie obciskająca go jak bandaż (nie miałabym nic przeciwko) i piękny dodatek w stylu zielonego materiału przy dekolcie i na biodrze. Ten drugi, zaplata się z tyłu wokół wycięcia na plecach. Wygląda to równie ciekawie co przód. Sukienka jest oryginalna, a jednocześnie niezbyt wymyślna i nieprzesadzona. Do tego dosyć ciekawa bransoletka i wysokie buty na koturnie. Niuans, którego tutaj niezbyt widać, to paznokcie w różnych kolorach. Fajnie. Widać, że został postawiony nacisk głównie na sukienkę i ona tu pełni główną rolę, a reszta to tylko dodatki. I dobrze. Choć wiadomo, jak to u mnie bywa, nie spadłam z krzesła z wrażenia. ;)

7/10

11 komentarzy:

  1. Fajnie fajnie, ale buty przyciężkie, mogłaby założyć coś lepiej podkreślającego jej zgrabne nogi. Bransoleta się dobrze komponuje z resztą :)

    Dziękuję za słowa wsparcia :)
    sancewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty są śliczne ^^
    http://kosmetolook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka jest fajna, pomysłowa- to się liczy.
    ale buty mi się kompletnie nie podobają ;/
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczną miała sukienkę, ale buty coś trochę nie przypasowały niestety ,.. ;)
    ---
    zapraszam do mnie ;?)

    OdpowiedzUsuń
  5. mi się nie bardzo podobają te buty...trichę jak kopyta:P
    ale wiadomo, gwiazdom wolno więcej;)

    Pozdrawiam i zaprasdzam do siebie:)
    www.chatka-morella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wygląda ale te buty mogła zmienić na inne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie wyglądała w tej sukience ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawą ma sukienke ;)
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kelly ma całkiem fajny styl. Fakt, u ciemnosórych kobiet niezbyt dobrze wyglądają jaskrawe barwy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń