sobota, 20 sierpnia 2011

43 Kasia Tusk


Jak już wspomniałam przy okazji poprzedniej oceny stylizacji Kasi, tak i teraz potwierdzę moje wcześniejsze słowa. Nie ma ona jakiegoś bardzo wyszukanego stylu, tylko czasem można spotkać w jej strojach oryginalne i niespotykane elementy. Rządzą zdecydowanie sieciówki, wszystko jest spójne, przewidywalne i schludne. 
Mamy tutaj jasny żółty, co by było letnio, do tego szorty, które uwydatniają długie i zgrabne nogi, co jest zdecydowanie na plus. Kolor nie do końca mi się podoba, ale to kwestia gustu. Jestem fanką wszelkiej maści jeansowych katan, więc tutaj jak najbardziej kciuk w górę. Torebka w paski to letni i prosty dodatek, tutaj z fajnymi frędzlami, oraz świetne brązowe buty. Jak mówiłam na początku. Wszystko jest proste i zachowawcze. Jak dla mnie nie jest to akurat na plus, gdyż lubię gdy w życiu jak i w stroju mamy szaleństwo, kolory są odważne i nic się z niczym nie łączy. Wtedy to wygląda zabawnie, na ludzie i ciekawie. Nie zawsze przecież trzeba się tak sztywno trzymać reguł. Tak więc u mnie tylko, a może aż:

6/10

5 komentarzy:

  1. ślicznie !
    http://kosmetolook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda dobrze, ale bez rewelacji

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się w 100 % jest ładnie ale "nie powala" :)
    P.S : Bardzo fajny pomysł na bloga.

    Basia.

    OdpowiedzUsuń