sobota, 20 sierpnia 2011

44 Rihanna


A więc pozornie mamy to, co lubię. Odważne kolory i szaleństwo. Teraz muszę to jakoś ogarnąć. Bluzka  byłaby całkiem nie głupia, gdyby była bardziej przylegająca do ciała, bądź miała w talii jakiś pasek. Tak, Rihanna wygląda jakby ukrywała ciążowy brzuszek. Spodnie mi się podobają (a co), ze względu na kolor i materiał, ale niezbyt korzystnie wyglądają w zestawieniu z tą bluzką. Wszystko jest zbyt luźne i za mało kobiece. Aż dziwne, że mówię to przy okazji oceny Rihanny. Buty całe szczęście w kolorze nude. Dobrze, bo za dużo byłoby tego dobrego. Również totalny misz masz na włosach sygnalizuje, że miało być trochę w stylu lat 80, 90, impreza, kolory itd. Z tym mi się kojarzy ten strój. Także nie zdziwcie się, bo ja lubię takie szaleństwo kolorów i styli. Tutaj jednak zdecydowanie strój ten przykrył atuty pani Rihanny i wyszła trochę kura. Mimo to jest wesoło i to lubię. 

4,5/10


16 komentarzy:

  1. Łe okropnie ^^
    http://kosmetolook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor jest bardzo ciekawy, ale gdyby był bardziej stonowany byłoby o wiele lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor mi się baardzo podoba ale strój nie za bardzo ;/
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ... paskudnie ! .
    wygląda grubo ! . -,- Po co ukrywać sylwetkę ? . O.o
    masz racje wygląda jakby ukrywała ciężarny brzuszek :D.
    ale kolorek ciekawy, ciekawy;);)


    Zapraszam na naszego bloga - >
    http://ciuszkifajnejdziewuszki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. nie lubię takich zestawów całych w jednym kolorze. Mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog! Może będziemy się obserwować? Odpowiedz na moim blogu: http://www.deriff.blogspot.com/

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. pogrubia ją . :(
    zapraszam do mnie i do udziału w ankiecie
    http://miaugosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. 3.99 za jeden , zamawiałam na alegro :)
    ładny kolorek tej sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam Rihannę ale w tym stroju mi się nie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie podoba mi się tutaj, trochę pogrubiła ją ta kreacja ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Strój również mi się nie podoba.. Rihanna nie trafiła. Wygląda conajmniej kiczowato.
    ~~
    Chciałabym poinformować o nowym początku mojego bloga. Zapraszam na nowy post. Pozdrawiam serdecznie!
    www.Cromaisse.blog.onet.pl

    + przepraszam za SPAM.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mówimy stanowcze "nie"! Strój jest okropny, Rihanna wygląda w nim jakby była w ciąży, albo miała dużą nadwagę. Jedyne co nam się podoba to buty i kolor tego ubrania.

    Zapraszamy do nas:
    http://mademode-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda świetnie jak zwykle. Super blog:)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ciekawy blog;]
    zapraszam do mnie na mały konkurs;]

    OdpowiedzUsuń